¤ Wojownik
Kwadratowa szczęka, potężne bary i nabijana ćwiekami kolczuga. Od razu wiadomo z kim mamy do czynienia. Wojownik może pogłębiać kunszt walki mieczem, toporem lub bojowym młotem. Byłby jednak bezbronny bez zbroi i wysokiego współczynnika siły. Jest to postać od razu zmierzająca do starcia i bazująca na potędze ciosów oraz nieprawdopodobnej żywotności.Postać potrafi walczyć dwiema broniami ,bronią i tarczą lub ciężką bronią w dwóch rękach .
¤ Łowca
Mistrz łuku, jego siła bazuje na magii przyrody. Potrafi czerpać z jej źródeł w celu wzmocnienia żywotności i ochrony przed atakami. Łowca to również mistrz podstępu. Potrafi założyć pułapkę i razić z dystansu śmiercionośnymi pociskami.
¤ Nekromanta
Magia śmierci jest jego domeną. Działa cuda, jeśli w otoczeniu znajdują się jakieś świeże zwłoki. Może ożywić z nich piekielnego sługę lub wykreować czar wzmacniający każdego żywego jeszcze kompana. Poświęcając własne zdrowie, może rzucać na wroga przerażające klątwy. Jednym ruchem dłoni odbiera energię życiową przeciwnikowi i przydaje ją sobie.
¤ Elementalista
Panuje nad żywiołami, prawdziwy mag, który dysponuje najpotężniejszymi czarami ofensywnymi. Ponieważ bazuje na energii magicznej, jej poziom jest u niego najwyższy.
¤ Mesmer
Iluzjonista i hipnotyzer. Mesmer potrafi kontrolować umysły, przejąć energię wroga, a nawet jego umiejętności i posługiwać się nimi jak swoimi. Postać niemal równie groźna jak Elementalista, a dodatkowo lepiej radzi sobie w defensywie.
¤ Palladyn
Silny magiczny wojownik który zazwyczaj nosi lekkie bronie i tarcze antymagiczną ale może nosić również inne rzeczy .włada on magią ,oraz żywiołem błyskawicami.
¤ Paladyński łucznik
Jest to Łucznicka wersja Paładyna jest to Łocznik z magicznymi własciwościami
¤ Nomad Skrytobójca
Jest to profesja władająca ogniem i mieczem ale również potrafi nawiązać kontakt z duchami .
Offline